סערת הח"כים הערבים • נתניהו למנדלבליט: "תבחון צעדים משפטיים נגדם"

    איתי גדסי No Comments on סערת הח"כים הערבים • נתניהו למנדלבליט: "תבחון צעדים משפטיים נגדם"
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת פגישתם של חברי הכנסת הערבים עם משפחות המחבלים – עולה הערב (מוצ"ש) מדרגה, לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו, שוחח לאחר צאת השבת עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, וביקש ממנו לבחון באילו צעדים משפטיים ניתן לנקוט נגד חברי הכנסת שנפגשו לפני מספר ימים עם משפחות רוצחי ישראלים חפים מפשע.

    בנוסף, ראש הממשלה יגיש קובלנה אישית לוועדת האתיקה של הכנסת יחד עם היו"ר יולי אדלשטיין. בשבוע שעבר תקף נתניהו את חברי הכנסת הערבים ואמר כי "חברי כנסת שהולכים לנחם משפחות של מחבלים רוצחי ישראלים אינם ראויים לכהן בכנסת ישראל".

    עוד הוסיף נתניהו כי "פניתי הערב ליו"ר הכנסת בכדי לבחון אילו צעדים ניתן להפעיל נגדם". מהמחנה הציוני נמסר: "ביקור חברי הכנסת של בל"ד אצל משפחות המחבלים הוא עידוד להמשך הטרור ולרצח חפים מפשע".

    כאמור הסערה החלה לאחר שחברי הכנסת באסל גטאס, ג'מאל זחאלקה וחנין זועבי מהרשימה המשותפת נפגשו ביום שלישי עם משפחות מחבלים שגופותיהם מוחזקות בידי ישראל.

    חברי הכנסת נפגשו בין היתר עם אביו של בהא עליהן, שביצע את פיגוע הדקירה והירי בארמון הנציב בחודש אוקטובר האחרון, שבו נרצחו שלושה בני אדם, ועם מחבלים נוספים ממזרח ירושלים.

    הפגישה, שמיקומה לא נודע, נפתחה בדקת דומייה ותפילה לעילוי נשמתם של המחבלים, והמשפחות סיפרו על הסבל שבאובדן יקיריהם והדגישו את החשיבות שבהבאת גופותיהם לקבורה, וכן מחו על האופן שבו קרוביהם "הוצאו להורג". חברי הכנסת מצדם הבטיחו כי יפעילו את כל הלחצים האפשריים על מנת להביא את הגופות לקבורה בהקדם האפשרי, והדגישו כי אי החזרתן היא "חטא".

    חברי הכנסת בירכו על עמידתם האיתנה של המשפחות. "חשוב להיות מאוחדים נגד ההתקפות על העם הפלסטיני", אמרו.



    0 תגובות